//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Wednesday, April 23, 2008

gullible

dgn alunan melodi 'sabbath' dari band mono, aku senyap


senyap
tiba-tiba datang merayap
aku tiada terungkap
ku tutup muka telinga ku serkap

senyap
mahu apa lagi kau sayap
aku hina penuh kayap
salah silap salah siiiilap

senyap
aku mahu kau lenyap
seperti warna hitam gelap
hilanglah dgn malap

*diam*

senyap
jika ku rindu kau
sudikah kau dtg mengusap
moga resah itu lenyap

senyap
jika ku perlu kau
sudikah kau kembali merayap
pada hati yg makin ranap

senyap
jika ku mahu kau
sudikah kau bersama lenyap
buat selamanya


leka dan kekadang alpa. dude, itu normaliti mungkin. pernah dgr 'ayat-ayat cinta'?. itu karya tulisan Habiburrahman Saerozi. dude, seriously aku bkn pencinta buku. tp dgn film ayat-ayat cinta terbitan MD Pictures, aku ter-respon utk membaca novelnya. haha, tgk la mcm mana nnt aku boleh tahan utk membaca.

-----




*ehem *ehem. kokokaina is back! great as always. ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi there!

if you are free this saturday, 26.04.2008 @ 3 pm, do join us at our bazaar in jeumpa d'ramo, 102 - 104 jalan maarof, bangsar (the white bungalow on jalan maarof at the jalan bangkung traffic light junction). koko kaina will be doing an acoustic set. :o)

hope to see you there!

psst! rumour has it, jack johnson music has signed her up!

1:59 AM  

Post a Comment

<< Home