//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, April 06, 2009

menyelingkar kata lidah

wah, pak lah dh low profile, lps ni byk la paparazi yg kejor uncle najib. apa2, aku ucap tahniah buat the most important man in our beloved country. moga dpt meneruskan dan menambah baikan apa yang ada. aku sapot sapa2 yang boleh buat kerja dan bagi aku hidup gembira.

yg patutnya aku balik mengundi dkt N25 (yaka N25?) tp takdak sapa2 plak nak sponsor minyak+tol mahupun tiket bas. Takdapat den balik. lagipun hari minggu. den ucapkan selamat maju jaya pada seramai2 calon yang bertandik dkt bkt selambau sane. yang menang tu, jgn la lupa jemput dtg kenderi selamat kome yer. lps ni buat lah kerja yg kome patut buat tu lah.

KLDW09 selamat melabuhkan tirau last week. tahniahlah!

dh lebih 1 minggu aku layan abang darren ashley ni. nak dgr silalah google myspace dia. layan dkt sana.

------------




lagu baru dr abg JM the 1st. layannnnn!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home