//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Friday, June 25, 2004

bila dah tension

alhamdullilah, syukran to god the all mighty, 2,3 hari berada di sini, aku dapat utilize masa yang ada dengan sebaik-baiknya walaupun susah menampakkan tekanan dan the big burden yang aku perlu tempuh ...

bila aku kaji-kaji balik benda yang aku kena buat ni, amat berat pulak rasanya ... betul lah kata penilai aku dulu ... benda2 yang melibatkan volume ni jangan dibuat main-main ... perlu ada kemahiran dalam programming dan juga matematik tahap hebat gila-gila ...

volume = isipadu; wauuu! macam mana aku tak boleh sedar dulu masa buat proposal ... bila cakap pasal volume rendering, kena pulak study pasal ray casting @ ray tracing ... waduh, waduh! ngak boleh pergi kalu cam gini dong! apa2 pun aku kena fikirkan penyelesaian yang effektif lagi berkesan ... semalam sempat juga sembang2 dengan penyelia. ada juga cadangan2 yang menarik! kalu boleh aku tak nak buat volume punya teknik ni ... tapi let give it a try ...

HAHAHAHAHAHA! bila dah tension, benda2 ni pun keluar la ...







enjoy it and i'll enjoy my life, wasalam

eh lupa nak kasi tau, sapa2 yang berminat nak present research paper, atau apa2 yang berkaitan dengan grafik, sila berbuat demikian untuk COGRAMM 2004 this coming disember ...
to participate, logged in -> http://gmm.fsksm.utm.my/~cogramm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home