//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, October 21, 2004

mmm ehemm



21 Oktober 2004, 7 Ramadhan 1425.

alhamdulillah, hari ini aku akan hantar laporan berjilid. ini bermakna kerja aku untuk semester ni akan selesai sebentar lagi. mission will be accomplish! perkara pertama yang mungkin aku buat lepas hantar laporan berjilid adalah jeng ... jeng ... telefon mak aku la, bagitau bila nak balik. yea!

------------



seminggu berpuasa, aturan tidur aku dah berubah. malam berjaga. kalau tidur pun, paling lama 1.5 jam. lepas subuh baru tidur, sampai pukul 11.00. sungguh tidak baik untuk kesihatan otak aku. sungguh kasihan bila mengenangkan keadaan begini. tapi apakan daya, aku berpuasa, mmg la tidak berdaya! tak dapat berfikir ... tak dapat berfikir ... zZzzZZZ ... kroh .. kroh ... kroh ... ~ ~ ~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home