//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, May 16, 2005

Tora datang lagi?

salam;

hari ini datang lagi. hari guru. 'selamat hari guru' pada semua bekas guru, sedang guru dan bakal guru kat atas bumi ni. tanpa kamu semua, takdak la org yang dpt berjaya termasuk aku. arigato' cikgu2 aku dan sifoo2 aku. apa tema tahun ni, sama mcm tahun lepas gak kan? something about kualiti kan? haaa! Guru Berkualiti Pemangkin Kegemilangan'

'selamat hari guru'

2 Comments:

Blogger sirapz said...

apa kaitannya 'tora' & 'guru'? :P
papepun, slamat hari guru!!!

10:50 PM  
Blogger analogi said...

laaaa, dulu aku kasi tora kat cikgu aku sempena hari guru. :p

sapa sini yang dah jadi cikgu? selamat hari guru, cikgu!

9:35 AM  

Post a Comment

<< Home