//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, October 17, 2005

malam: koma dan noktah

Image hosted by Photobucket.com


batu tanda untuk aku berpikir akan hari esok. malam, untuk aku rehatkan minda mudaku. malam, untuk aku kata aku akan tua sehari. malam, untuk aku berada bersama bantal dan tilam. malam, ia sangat indah. malam, penuh dengan pelbagai ragam, bukan sama disini dan di situ mahupun disana. malam, buat yang senang, mereka bermimpi, buat yang susah, mereka berjaga. malam, kau lah nikmat hari aku, tapi mungkin bukan untuk mereka. malam, kau kelam, kau gelap, sesukar masa depan mereka. malam, kau tak pernah tinggalkan aku, kau yang setia. malam, di sini, hari ini, aku pasti jumpa kamu lagi. kaulah malam, kaulah rutinku, kaulah hidupku.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home