//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Tuesday, September 11, 2007

suratan atau kebetulan

ini bukan entri jiwang, tajuk saja bunyi kejiwangan. hahaha.
babak satu
ini crita dua hari lepas. crita pasal kebetulan atau mmg btul2. it doesn't freak me out, tapi rasa mcm interesting plak. hahaha. sebenaqnya, 2 hari lepas, hari ahad aku ada keluar dgn sorang ni. mcm biasa, kalau sesapa yg kenal aku, i'm not a very productive as a topic stater. so, borak ... borak ... borak dan borak. but, bila aku ada topik nak ckp, dia ni slalu keluar topik tu dlu. hahaha, not fair la weh. aku nak fikir topik gila susah. tiba2, dia pakai dlu. gila down aku mcm ni. hahahaha. last2, mcm tu jugak. i'm still not good as a topic starter. ye la, biar aku pegang title as good listener je la. hahaha. tapi objektif utama entri ni nak crita pasal dia nih yg mcm pelik sket, mcm bleh baca pikiran aku. hahaha. whatever that happen, hanya dia dan DIA saja yg tau. suratan/kebetulan? esok2 la jawab.


sekadar selingan


babak dua

today is september 11. tarikh yg fames dalam abad ke 21 ni. kira2 6 tahun lepas, banggunan kembar atau dlm short form omputeh, WTC (world trade center) telah jatuh menyembah bumi hasil dari perlanggaran besi2 konkrit dengan dua buah kapal terbang penumpang. byk org ckp, diaorang still bleh ingat apa yg diorang tgh buat bila dpt tau pasal tragedi ni. tapi seriously aku langsung tak ingat apa yg aku tgh buat time tu. yg aku ingat aku still blajaq time tu dkt UTM. hahaha. gila study kuat sampai taktau brita. hahaha. tapi start time tu, wujud perkataan islamofobia. osama laden menjadi femes, sampai la brita saddam hussin kena tangkap dan digantung. baru2 ni, osama laden muncul lagi, 2,3 hari lepas kalau tak silap aku. menurut brita, osama suruh/gesa org(org AS) masuk Islam. taktau la apa kesudahan dia. tapi yg dok menderita adalah org biasa2, tambah2 lagi rakyat palestin. dari dulu dok macam tu saja. tu la dia, betapa femesnya hari ni, tarikh 11 september.
13 september jgn lupa plak. puasa weh!

babak tiga
esok esok la plak

0 Comments:

Post a Comment

<< Home