//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, April 24, 2008

tetiba jer

*pling

tetiba jer teringat zmn muda2 dulu. zaman main parit time hujan. zaman main kejar2 dlm kelas. zaman main beskal. zaman main caplom. dush dush dush. haha. tgh2 kerja pun bole teringat. terlebih imaginasi kot. dude, serius aku rindu zaman2 tuh, hidup rilek2 jer kecuali time skolah la. byk kerja sekolah siut. haha. tak siap kena dok luar klas (aku jarang kena sbb aku baik lagi rajin). cait!

time dulu2 pun byk plak mende best, mcm time musim tuai padi. penoh padi dkt dpn umah tokwan aku. boleh berkubang dkt petak sawah. boleh main layang2. best ooo. time musim buah, boleh panjat bukit pergi dusun. dpt panjat pokok, masak ala survivor, pastu berak pun ala survivor. muahaha. serius best! time hujan lagi best, main hujan beb. buat khemah dude. serius sh*t. time cuti skolah lagi best, satu kg meriah. kalo musim main gasing, semua pakat bli gasing. time musim main pistol ape tah nama dia, semua pakat bli. haha, kaya tokey kuak. time raya toksah ckp la beb. mercun dude. terbaik. sekarang mana bole rasa mcm dulu2 dah. dok lepak depan komputer ja. pastu pi shopping kompleks, aduh tak best weh.

tu la tetiba jer aku rinduuuuu. ahhh, rinduuuu! serius dude, aku rinduuuuu!

-----------




yep, sapa yg x kenal hujan. femes dah depa nih. baguih2, teruskan perjuangan kalian semua. lagu ni sesuai kot utk entry ni. aku rinduuu zmn muda2 dulu weh! ;p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home