//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Saturday, August 02, 2008

terribly



terribly lacking sense of humor? do they? watching tv la nih dh mcm tgk sitkom 24 jam. aku buka tv, aku gelak, aku buka tv, aku gelak. huahuahuahua. manusia-manusia di malaysia ni dh pandai buat lawak. baguih la tuh. huahuahua. keep it up. puaskan la nafsu korang selagi korang hidup dkt dunia. aku harap depa ni semua dpt la archive segala azam baru depa tu tahun ni. kalau tak, terpaksa la aku tgk sitkom tiap2 hari depan tv. oh, sungguh penat.


but, alhamdulillah. still ada manusia yg mampu bg inspirasi dkt aku. terima kasih, thank you, venekam, xie xie, syukran.



and this, holga with pocket wizard? oh awesome!



-------------


The Only Moment We Were Alone - Explosions In The Sky

ya, abg2 yg 'meletup-letup dkt langit' ni dah mai dkt malaysia hari tu. lain kali jemput2 la mai lagi ya. ajak la skali abg2 sigur ros dan mogwai skali. baru best!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home