//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Tuesday, December 15, 2009

beingbored

being bored sometime gives a lot ideas. i dont know about others, but i had it all the time. haha. mana tak nyer. kalau dh bosan, for sure nak cari benda yg bole dibuat. otak2 jalan cari idea nak buat itu ini. walaupun x semestinya buat benda yg aku pikirkan tu, tp aku suka dpt pikir2 benda2 yg best, yg jarang aku buat.
last week, bila aku bosan ddk di rmh baru, aku capai kunci kereta, pusing2 area2 tu. blakang rmh org pun aku redah. hahaha.

for me being bored di'happen'kan tatkala jiwa kita berada pada situasi yg tidak parallel dgn keinginan kita. kita mungkin tak mahu berada di situ, kita mungkin tak suka apa yg dibincangkan, kita mungkin kurang selesa dgn keempukan kerusi mahal itu, atau kita mungkin telah berpikir selama 15minit utk ke tandas. haaaa, pernah berada dalam keadaan sedemikian? hahaha. dah pabila kita cuba utk berada diluar situasi yg x best tu, kita akan kreatif. rite?

if u ask me how to be creative, that is my answer lah. yeah! itu bebelan utk hari ni. syukran Allah s.w.t atas idea ini. =)

-------------------




thanks abg ADTR atas kongsi pengalaman. i'll keep it noted. enjoy the song if u want too ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home