//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Saturday, February 06, 2010

cita-cita

gua masih ingat dulu time nak hantaq repot kad, cikgu suruh tulih cita-cita gua. cikgu bagi contoh cikgu, polis, doktor. jadi gua pun tulis dalam repot kad tu cikgu, polis, doktor. tapi malangnya, cita2 gua tak kesampaian. sebab semua cita2 tu gua tak minat.
serius gua minat jadi kaki pukul, mcm abang aaron gillespie (tgk video kat bawah). kalau cikgu gua bagi banyak pilihan sket, dah tentu cita2 gua dah tercapai sekarang. gua tak promote sebarang kekerasan, gua promote supaya kejar cita2 apa yang korang minat

-------------------




layan je la abang2 underoth ni kalau cita2 korang masih tak kesampaian... gua tak promote sebarang kekerasan, gua promote supaya kejar cita2 apa yang korang minat yaaa adik2....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home