//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, October 24, 2005

dua puluh atau dua puluh satu

alhamdulillah

more/less than 9 days lagi kita akan berpuasa in the month of ramadhan. it's feel like yesterday aku berjumpa ramadhan. times flies. tiba2 dah nak syawal. syukur i'm still here. if bercakap pasal syawal, the main topic would be raya, and when we talk about raya, most of us akan cakap/tanya; dah ada baju raya, dah buat kuih raya, bila ko balik raya, berapa hati ko cuti raya and stuff like that. i would ask myself things like that. but i almost forgot to ask myself something else; dah bayar zakat fitrah, cukup ke terawih aku, cukup ke ibadah aku and something i should do that i don't do. ye lah, things like this memang mudah lupa.

Image hosted by Photobucket.com


but anyway, i things i have more/less than 9 days left to buat semua tu. insyaAllah. and one more things, dah masuk 10 malam terakhir, so sama2 lah kita cari malam yang istimewa itu.

wassalam.

------------------
and to sesapa yang nak kad raya, i mean nak aku hantar kad raya, boleh tinggalkan alamat anda dekat komen ataupun emailkan: an_urb@hotmail.com. insyaAllah, aku cuba tunaikan.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nak nak!(dgn x malunya) tapi tanak virtual punya tadak sentimental value!

12:35 AM  
Blogger analogi said...

syz: insyaAllah sampai la kad tu nanti ...

8:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

err... pakej koi ghaya skali tadak ke? hehe anyway kamsahamnida!

10:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

"dah bayar zakat fitrah, cukup ke terawih aku, cukup ke ibadah aku and something i should do that i don't do. ye lah, things like this memang mudah lupa."

macam tersedar dari mimpi plak bila baca ayat tu. terima kasih krn mengingatkan.=)

anyway, slmt hari raya analogi. mohon maaf seandainya ada silap dan salah. saja wish awal-awal, takut tak sempat nnt. moga bergembira di hari raya.

\zrl\

7:34 AM  
Blogger analogi said...

reply to;

syz: kekeke, kalo nak pakej koi ghaya susah sket, sebab aku tak reti buat koi ghaya ... insyaAllah sampai, maybe dah lepas raya baru sampai ...

zuril: insyaAllah, sama2lah kita ingat-mengingati

selamat hari raya aidilfitri to you too zuril. saya pun nak minta maaf if ada terkasar bahasa, terlanjur kata ... kirim salam sama family jugak ...

10:05 AM  

Post a Comment

<< Home