//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Saturday, October 20, 2007

dinihari











8 syawal 1428

babak satu

hari dah masuk 8 syawal, secara automatik dh 8 hari umat islam di serata dunia dan juga di angkasa merayakan aidilfitri. ramai juga yg dh sambung balik kerja. student2 akan berpusu2 balik ke sekolah dan juga universiti masing2 hari ni dan juga esok. masing2 balik dgn semangat baru, crita baru, gaya baru, gosip baru, kenangan baru, duit raya yg byk, kuih raya yg dibagi oleh tok dan tokwan dan lain2.

aku nak ucapkan selamat hari raya pada semua org yg kenal aku or stalker yg dok usha blog aku. ampun maaf dipinta. yg jemput aku dtg raya tu, terima kasih byk2 and minta maaf kalau ada yg tak sempat nak pi tu. jgn la segan2 jemput lagi. report raya aku tahun akan dipublish nnt. aku sambut raya biasa saja.

jom la kita sambung tgk rancangan raya yg berlambak2 dkt tv tuuu.

babak dua
dah abis raya jom la layan istrumental plak. mcm lagu dendangan band akta angkasa dkt atas tu. sesuai utk jiwa yg sentimental mahupun pesakit mental. muahaha.

babak tiga
projek "architecture of density" daripada en michael wolf sgt memberi inspirasi.
sini hasil imejan projek tersebut

0 Comments:

Post a Comment

<< Home