//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Friday, September 21, 2007

musica

9th of ramadhan

babak satu
dulu2, masa kecik2, masa skolah rendah kebangsaan, cikgu2 asyik2 tanya, apa cita2, nak letak dlm report card, aku pening2 nak pikir, mana la tau aku nak jadi apa, nak jadi manusia la. hahaha. sebab nak malas pikir, aku pilih je apa yg aku terpikir, salah satunya jadi ahlil bomba! wahahaha. dpt main air, dpt main api, dpt naik kreta bomba, dlm mengelungsur tiang dlm balai bomba. cool kan? hahaha. dpt naik kreta bomba, dpt pakai topi bomba. wah! secool kentang. menjadi bomba mmg hebat. tapi agaknya bdk2 skrang tak ramai nak jadi bomba. semua nak jadi artis, dpt menyanyi, dpt popular, dpt duit byk, dpt anugerah sana sini. hahaha. bomba apa yg dpt banding ngan artis ye tak. bomba mmg terbaik. pernah dgr lagu firefighter dendangan jason lo? kenal jason lo? JLO kenal la kot, jeniffer love hewitt kenal la kot. hahaha. aku suka kaset firefighter jason lo tu. aku rasa aku still simpan kaset tu. kalau mak aku tak bunga la. hahaha. baru2 ni aku jumpa lagi lagu dedicate for these awesome peoples. tajuk lagu believe, hasil dendangan kumpulan dari florida, yellowcard dlm album ocean avenue depa. aku suka sound dlm lagu believe. sungguh cool! can someone sponsor aku pegi klas violin? hahaha. enjoy the song. and why good peoples always be left out and be forgotten. why? why? why?



babak dua
100 tahun menjadikan aku tua
sejak aku tgk muka cantikmu itu
seribu penipuan membuatkan aku sejuk dan menggigil, grrr
dan aku tak boleh nak tgk dlm masa yg sama lagi
tapi berbatu2 yg memisahkan kita
hilang sekelip mata bila aku mimpi muka cantikmu itu

aku disini tanpamu, bayi
tapi ko slalu dlm otakku yg sepi ini
aku pikirkan ko, bayi
dan aku mimpikan ko setiap masa
aku disini tanpamu, bayi
tapi ko masih dlm mimpi ku
dan malam ni cuma ko dan aku

batu2 itu tetap bergolek
org2 pergi untuk cakap helo
aku dengar hidup ini tinggi klasifikasinya
tapi aku harap ia lebih baik ketika kita pergi

aku disini tanpamu, bayi
tapi ko slalu dlm otakku yg sepi ini
aku pikirkan ko, bayi
dan aku mimpikan ko setiap masa
aku disini tanpamu, bayi
tapi ko masih dlm mimpi ku
dan malam ni budak perempuan cuma ko dan aku

semua yg aku tau semua yg aku pergi
ia menjadi keras tapi ia takkan ambik cinta aku
dan bila yg terakhir jatuh
bila semuanya ckp dan selesai
ia menjadi keras tapi ia takkan ambik cinta aku

aku disini tanpamu, bayi
tapi ko slalu dlm otakku yg sepi ini
aku pikirkan ko, bayi
dan aku mimpikan ko setiap masa
aku disini tanpamu, bayi
tapi ko masih dlm mimpi ku
dan malam ni budak perempuan cuma ko dan aku

dipetik dari lagu disini tanpa ko. wuhuuuu!



babak tiga
esok saja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home