//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Saturday, December 01, 2007

renderkanrindu



dia ni ckp dkt dia tu dia rindu, dia tu jwb dia tak keruan setahun, aku ckp habislah gugur bulu mata dia. muahaha. itu kisah org rindu merindu. itu cerita mereka yg berkongsi hati. itu kisah org yg merasakan cinta. dulu org tua2 ckp, kalau bulu mata jatuh tu maknanya ada org rindu. nak dipanjangkan cerita lagi, kalau bulu mata jatuh sebelah kanan, maksudnya ada family/sedara yg rindu. kalau jatuh sebelah kiri, org ehem ehem yg rindu. hehe. tapi kalau jatuh tgh2, aku tak sure plak lah. so jangan la dok rindu sgt, nnt org yg kita rindu tu habis bulu mata dia. hahaha. actually, dari sudut medical, ada explanations apsal bulu mata berguguran. just google for it lah. jgn malas ya!

r.i.n.d.u. everyone dh pernah rasa. the desire atau rasa keingginan seorang bertemu seorang yg lain. rindu itu tanda ingatan yg tak putus2 wujud dlm kepala otak, lalu turun ke hati, dan kemudian jatung berdegup2 laju, mengepam darah2, dan seorang itu tak dpt tidur. hahaha, ye ke? btul la, aku pun tgh rindu merindu ni, rasa teringat selalu, lalu turun ke hati, jantung2 jgn ckp la (80km/j kot), sel2 darah berpusu2 berebut2 ke destinasi, skrang dh pukul 3 pagi. mata masih terbeliak. gyahahaha. ye la, aku rindu dkt nasi ayam mak aku! kuikui. abis gugur bulu mata ayam. yer la, aku mengaku la aku rindukan kan seseorang. ehem ehem, jgn nak sibuk lah.

rindu
indah rasanya bak manis madu
ingatkan dia dtg bertalu2
mcm peluru yg tiada arah tuju
aahh, muka tak malu

rindu
siang mlm tak tahu yg mana dulu
pejam celik pejam celik mata kuyu
jalan sana sini tapi masih dkt situ
haish, gaya dh mcm hantu

oh oh aku teringat lagu ni


nota: thanks tok, sayang tok ;-)

1 Comments:

Blogger sirapz said...

ada tanda2 aku ada chance mkn nasik minyak...! :P

12:30 AM  

Post a Comment

<< Home