//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, October 27, 2005

Hari ini: Yang lainnya

salam;

rasa macam nak post sesuatu hari ni sebab ada anxiety nak buat begini. seronok dan terinspired agaknya barangkali.

yang lainnya: satu
hari ini, hari yang cerah, tak hujan, seperti biasa pagi aku di KESAS, ke tempat kerja, bukit jalil, simpang, berhenti di traffic light, menunggu lampu hijau, di sapa, seorang teman UTM, mahu ke tempat kerja, surprise2.
hahaha, sejak sampai di KL berjumpa kawan2 lama ditempat2 pada waktu yang sangat pelik. macam pagi ni, boleh jumpa dekat traffic light ... hahahaha.

yang lainnya: dua
buka komputer, surf online, touch up php, surf online lagi, jumpa post ni, linda bergkvist, sangat terer, tapi peramah, byk membantu, tidak kedekut ilmu, sangat cun, kekekeke *kurang pahala puasa*
aku dah lama ikut si linda awek dari sweden ni, artwork dia mmg sangat best tak hengat punya, and selepas zuhur masa aku surf forum CGTALK terjumpa entry yang cukup best CGTalk: Meet the Artist, mmg enjoy giler bawa thread ni, aku terinspired ...

atau baca rumusannya disini



Linda Bergkvist


-----------------
nota selitan: 1 1/2 hari lagi nak kerja, lepas tu balik raya ... yahooo! dikesempatan ni aku nak ucapkan salam aidilfitri pada semua yang mengenali saya secara fizikal atau maya, minta maaf kalau ada salah dan silap. yang balik kg tu, yang memandu, berhati2, yang tidak memandu, juga berhati2. masa makan, ingat2 sama, jaga sihat tubuh badan ... lelebih pulak aku nih, apa-apa pun "selamat hari raya aidilfitri"

-----------------
my credit goes to http://www.cgsociety.org/ and http://www.furiae.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home