//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, May 29, 2006

Code dan coding

Semalam pegi tgk filem Da Vinci Code, walaupun dah terbaca review2 ckp crita ni tak best. Bagi aku best sbb ada anagram la, fibonacci kod la, kriptex la, dan kod2 pelik nih. Yeah! aku suka sejarah. Bab crita aku no komen sbb more on christianity yg telah di fiksenkan.
Cayalah Jonh Langdon nih. Aku pun dapat gak idea mencipta logo untuk job redesign logo kampeni nih ... and kena tima kasih kat mamat ni jugak atas tips dia walaupun aku tau aku tak akan ikut semua tips dia tuh ...

2 Comments:

Blogger kitchenkidscoffee said...

yeah, history is awesome if it's 'written' in a such way..

kalo sejarah islam ada campur fiksyen cam tu..mungkin ramai yg akan berminat dengan sejarah islam..

btw, try 2 read da book-brilliant dude! try angels & demon too

4:03 PM  
Blogger analogi said...

reply to aslilin:

hehehe, aku org yg malas baca buku!

8:46 AM  

Post a Comment

<< Home