//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Friday, May 12, 2006

Sesal

Photobucket - Video and Image Hosting



sesal
ia datang bersama kesal
mundar mandir dalam benak bahagia
tunduk bongkok aku kutip kembali memori itu

sesal
bersama kabus cintaku kabur
mabuk, aku mabuk lalu ianya berkubur
bak nasi menjadi bubur

sesal
kau curi cintaku
kau curi bahagiaku
aku kaku

penyesalan
dalam kelam pagi aku tunggu sang mentari
untuk kecapi, rasai, rasa bahagia dan cinta
yang kau ambil, yang kau sentap, yang kau rentap semalam

penyesalan
jauh, pergi kau jauh
dari minda kecewa dan rasa sedih
ku perlu, hanya gembira dan gembira cuma

untuk esok
yang cuma ada bahagia
untuk esok
yang dapat aku senyum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home