//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, August 19, 2004

ambil mudah tapi tak puas



mmm .. apa la tajuk ni, benar tapi pelik! ada sekali aku cakap aku ni mudah puas hati dengan benda yang aku buat. ambil mudah tapi tak puas. tapi bila tengok projek orang lain lebih mengancam, marvelous, fantastic, bombastic dan best, aku dah mula tak boleh nak duduk diam. kalau la aku dapat tengok selalu kerja orang dulu, aku akan ter'push' more. but damn! they were good. aku tak puas hati, aku tak puas hati, aku tak puas hati! minggu report writing dah datang, ni satu lagi benda yang aku kurang terer, mengarang. insyaAllah this week, aku kena push diri aku untuk lebih produktif. tidur lewar dan bangun awal, itu misi aku, misi penuh mencabar untuk mengegar. all the best to me!

calling all people, ada dak yang dah d/load aku punya library. kalau ada, tolong tinggalkan komen anda di ruang komen. ini untuk sebahagian daripada proses pengujian yang aku akan buat. tapi komen ni untuk ruang user satisfaction, ahaks! kalau ada sesapa nak participate dalam kerja2 pengujian, sila tinggalkan nama/emel untuk aku past program pengujian aku. atau yang malu2 sila mel aku di an_urb@hotmail.com. mmm, bye and wassalam.

song of this week: arms of marianne by pete teo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home