//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, July 29, 2004

semangat yang teruja



semalam, aku revise semangat dan sikap malas aku. hari ini terasa momentum untuk buat kerja tu dah kembali. thank god the all mighty! alhamdulillah, lega bila kembali ada momentum dan semangat. harap ia berkekalan la sampai hujung semester ni. moga2 begitulah. aku bangun pagi ni dengan semangat baru dan terus kembali bersama mr foggy.

aku revise balik function yang telah aku buat untuk mr foggy. tak banyak rupanya, huh! my fault! function2 adalah seperti berikut:

SetFogCoor(x, y, z); //tetapkan koordinat kabus dalam ruang maya
SetFog(zStart, zEnd, density); //tetapkan isipadu kabus dan ketebalan kabus
SetFogTexture(texture); //tetapkan hanya 1 tekstur
SetFogTexture(texture1, texture2, texture3); //tetapkan 3 tekstur
SetFogColor(red, green, blue); //tetapkan warna kabus
FogBoundBOx(); //lukis sempadan bagi isipadu kabus

aku memang tak puas hati dengan kerja aku. hampeh giler! aku masih cari macam mana nak buat the right presentation untuk projek ini supaya lebih nampak interesting. perlu lebih kreatif. minda kreatif, datang pada daku! ahaks! oklah, jumpa lagi. i got to continue working. have a creative thursday guys! wassalam.

p/s: design dekat bawah ni pun lack of creativeness. damn! come to me mr creative!


besaq

0 Comments:

Post a Comment

<< Home