//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Friday, October 29, 2004

pay a visit

friday, 29 October 2004, 15 Ramadhan 1425



internet punya prepaid dah abis. jadi terpaksa la disconnect beberapa hari. today, aku balik kampung. it's been long long since i can't remember when the last time i when back. i thought maybe dah byk changes dekat kg. yer la. dengan new born and new family members, mesti banyak yang berubah kan.

sekarang ni musim orang menanam. so, cun jugak permandangan on the way. bendang2 sawah make sejuk mata memandang. best! best! terlupa pulak nak snap few pics. kalu aku balik kg, aku tak kemana dah. duduk jer dalam rumah tu. jumpa tok and saudara mara, happy mood that can't be described. and bila dah tamat belajar ni, mmg semua orang akan tanya... "dah habis dah ke?", "lepas ni nak buat apa?", "macam mana?", "bila ambik ijazah" and so on. i know that
the way they showing their thankfulness and compliment. i can feel it.

petang tu, aku habiskan dengan aktiviti tidur. aku kalau balik kg, mmg tak buat apa selain makan, tidur, and baca koleksi mastika and majalah sepupu2 aku. lagi satu tengok tv. hehehe. pemalas giler. masa berbuka kat kg paling best, makanan dia sedap2 and variasi sungguh. best! best! yum! yum! pastu pergi la terawih. sikap pemalas tu ada la, aku buat lapan jer. hehehe. kalau dkt kg masa ramadhan, kalau takder bunyi mercun, mmg perkara pelik kan? tapi sekarang ni takder la semeriah masa zaman aku dulu2. i missed that moment. oklah. that's for now, wasalam.

* today, we in the middle of ramadhan. it's pass to fast. and 15 days more to celebrate raya. and don't forget to tunaikan zakat fitrah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home