//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, December 23, 2004

surat panas!

panas! panas! panas! baran betul aku dengan surat panas ni. tahu la diorang dah banyak berbakti pada aku. kalau yer pun, inform la dulu pada aku sebelum buat apa? takkan nak menyusahkan orang pula.

*opps! minta maaf. aku marah betul dengan surat panas ni. aku terpaksa luahkan juga hati panas aku ni.

pada masa aku sibuk, pada ketika aku perlukan ia, pada detik aku begging from them, pada masa tu jugak la benda2 yang macam ni came up. aduih! macam mana aku nak buat. selain bengang, marah, baran, panas hati, aku cuma boleh diam jer la. lagipun siapa aku nak teleng kepala diorang, nak cemuh, nak adu pada diorang. diorang ni the upper authority. takkan nak dengar orang bawah macam aku. huh! ~sigh, ~sigh again.

---------------------

hehehe! tak pasal pulak terasa nak marah. bukan apa, dah 2 hari aku tak dapat buka akau 'hotmail' aku. mana tau ada orang offer keje ker, orang offer freelance ker, rejeki aku semua dalam mailbox hotmail aku. yang aku tahu, hotmail sekarang dalam upgrading mode. korang yang guna hotmail dapat masalah macam aku ker dak? atau aku sorang jer yang menghadapi masalah macam ni. aduih! tolong la cepat sikit mr hotmail.

3 Comments:

Blogger CJ Housewife said...

aku bukak hotmail ok jek..aku try masuk hotmail byk kali ok jek...nape ek??email ko problem kot..heheh:D

11:27 AM  
Blogger analogi said...

btul ke bleh? aduih, macam mana bleh jadik camni ... komp aku problem ker ... kalau nak kata akaun, takkan 2 akuan problem kot? hish! maybe hotmail ni tak pueh hati ngan aku ker apa.

4:19 PM  
Blogger sirapz said...

lerr marah kat incik hotmail ghupenye...
akaun aku ari tu pon x leh bukak, depa cuti krismas kot

11:29 PM  

Post a Comment

<< Home