//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Wednesday, December 15, 2004

:)

being :) is the most important thing in my day. when i'm :) ,i would perfectly over joyed and my life feel like it's so meaningful.

hidup aku :) bila aku bangun dari tidur, aku dapat bersarapan. hidup aku :) bila aku dapat minum susu setiap pagi. hidup aku :) bila aku on pc keje lama telah disiapkan. hidup aku :) bila aku mandi dengan senang hati. hidup aku :) bila aku boleh explore new thing in my pc. hidup aku :) bila aku dapat makan tengahari bersama2 'orang' itu. hidup aku :) bila petang aku dapat keluar ke pekan. hidup aku :) bila dapat pergi bookstore. hidup aku :) bila dapat baca buku free kat sana. hidup aku :) bila aku keluar dari kedai buku, ada benda baru yang aku tahu. hidup aku :) bila aku dapat ke kedai cd. hidup aku :) bila ada cd baru yang menarik boleh dibeli. hidup aku :) bila aku dapat ke kedai kaset. hidup aku :) bila ada kaset baru yang boleh aku beli. hidup aku :) bila aku boleh dengar lagu2 baru. hidup aku :) bila aku dapat jalan2 dekat pekan. hidup aku :) bila dapat tengok orang jalan2 di pekan. hidup aku :) bila aku balik, aku rasa puas hati. hidup aku :) bila petang si comel datang. hidup aku :) bila malam aku dapat mengadap pc. hidup aku :) bila aku dapat tunaikan kewajiban 5 kali sehari dengan lengkap. hidup aku :) bila aku dapat tidur lena dengan hati yang gembira.

hidup aku :) bila Malaysia menang semalam. yea!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home