//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Tuesday, June 27, 2006

mencari ITU

Photobucket - Video and Image Hosting


dengan kebosanan mencapai tahap teratas, aku tercari2, tergagau2 sesuatu yg aku pun tak pasti apa bendanya. tiada di bilik, tiada di dapur, tiada ruang tamu, tiada di bilik yang satu lagi, tiada juga di tandas mahupun di balcony. mana lagi patut aku cari. aku cuba bertenang. ku ucap puji2an padaNya. indah. aku ketemu.

esoknya, aku capai minda dan hati seperti semalam. rasa bosan datang menjengah aku. seperti rutin semalam, aku mencari. tiada juga ketemu. ku ucap puji2an padaNya. lalu, aku keluar dari rumah. mencari 'nya' di sana. pusing2 sana sini. rasa letih, hati dan minda juga letih. perlu rehat.

Photobucket - Video and Image Hosting


keesokkan harinya, aku duduk. aku buka. aku lihat. aku tekan. aku masukkan. aku play. aku tonton. membuang waktu menonton cereka. ini cara baru. tiada juga berkesan. huh! esok saja ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home