//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, July 05, 2004

pending friday updates

ubah mood sket today. progress is still slow but managable. artworks below tell it all.





-tenang kawan senang-
=====================

wahai tenang
aku tercari-cari kamu bang
dijadikan kawan buat bersembang
bagi elak diri ini tumbang

wahai tenang
bukan lagak ku sumbang
cuma bimbang
agar ianya tak berulang

wahai tenang
dekatkan dirimu sayang
kerna aku makin goyah dan goyang
dikejar oleh bayang-bayang

oh senang
aku perlumu untuk menang
bersama rasa tenang
bukan nya bimbang

oh senang
aku terbilang-bilang
ke mana kau menghilang
kau semakin kurang ...

oh senang
aku sakit bak ditendang
kerna kau masih tidak bertandang
perlu, aku perlu senang

tenang kawan senang
memang itu menang

=================

i need some strumming session! pete teo! i need to hear your magical wave!
stop! ikut hati binasa beb. live a happy day! yeah!

log on to www.peteteo.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home