//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Wednesday, July 28, 2004

rabu, aku merapu



kalau sesiapa pernah baca entry aku dalam analogi.envolutionv.com, aku ada cerita pasal jatuh cinta. yup, cinta. hampir setiap hari aku jatuh cinta. orang cakap cinta pandang pertama la kan. what ever ... bagaimana? sebab setiap hari pasti aku terjumpa cik adik yang cantik, tersenyum, ayu dan sebagainya. sekali lagi betul la apa kata mamat orang putih tentang kajiannya tu. atau sekarang wanita terlalu banyak. mungkin juga sebab tak banyak aku terserempak dengan ramai budak2 lelaki. kalau nak naik lif tu, mesti puratanya adalah cik adik2 jer. mana perginya budak lelaki ni? semuanya naik tangga ker? apa2 pun aku enjoy jatuh cinta setiap hari, what ever ... aku rasa setiap orang alaminya kan? termasuk kau, my friend ...

but definasi cinta lebih besar daripada jatuh cinta setiap hari, cinta itu berbeza? jatuh cinta itu berbeza. jatuh cinta itu aku anlogi sebagai starting point untuk cinta. am i right? aku jatuh cinta setiap hari, tapi aku tidak bercinta. why not? sebab aku mmg takder buat follow up selepas jatuh cinta? so, cinta itu jatuh dekat situ jer la. apsal la aku merapu dengan cinta pulak hari ini. any how, aku sebenarnya progress aku slow sket beberapa hari ini. damn! aku pun tak tau kenapa. adakah sebab aku terjatuh cinta setiap hari. so, aku rasa why not hari ini aku merapu sket agar dapat semangat nak buat projek. apa lagi aku nak merapu di hari rabu ni haa...


rabu rabu
aku merapu
sambil makan muruku

rabu rabu
aku mati kutu
nak makan putu

rabu rabu
aku pasti jatuh cinta
dengan sesiapa yang aku jumpa

rabu rabu
lagi lagi merapu
terbang-terbang sang kupu-kupu

ha apa da merapu
apa da ikan kerapu
aku tersipu-sipu
lagi aku merapu


p/s: gambar awek tu macam arvil lavinge kan, but she's not. itulah awek malaysia. damn! it was cute! ahaks! oklah, wasalam. no offence cause i play defence, have wicked wednesday you guys! smile everyday everybody!



besaq

0 Comments:

Post a Comment

<< Home