//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, July 19, 2004

what can i say



salam, and happy monday! what can i say. no momentum anymore lah. nak buat PSM pun susah, lembap!!! hantu malas ni asyik duduk bertenggek above my head, saying to me 'don't do your PSM!' ahaks! malas nak mampus! someone tolong la berleter dekat aku sket, i need that leteran so much! kalau tidak susah aku! ahaks! anyway, baru semalam aku sambung balik progress mr foggy. nak start tu is the hardest thing la ... lagi pulak, macam-macam pulak masalah timbul, gedebuk! masalah ni, gedebik! masalah tu. mencabar betul minggu ni. sempat ker aku nak tunjuk progress to mr superior. i hope so. in addition, minggu ni (this wednesday) ada interview dengan Multimedia Development Corporation Sdn. Bhd. satu habuk pun takder buat preparation lagi ni. alih2, bantai la jawab apa yang dia tanya. ahaks! rasanya tak boleh banyak tulis sangat, nak kena stop ni. alamak! kena tambah sket la sebab nak cerita pasal trip ke kuala lumpur tu. mmm, perginya malam jumaat. sampai la kl pagi jumaat, around 4.00 o'clock. aduih! awalnya. then, pukul 10.00 dah ada dekat lowyat untuk beli that laptop. mana kedai buka lagi. lepak ler dekat bawah tu. aduih! bosannya! pukul 11++ baru la kedai bukak, lambat betul la compuzone ni bukak kedai. lembap betul! bila dah buka, aku terus tanya la ... bla bla bla, gedebuk, gedebak, ting tong, hahahaha, hehehhehe, angkat la model IBM Thinkpad R series. boleh la tahan spec dia. pastu tambah hp printer 3 in 1 (printer+scanner+tak tau satu lagi apa, copier kot). habis tu, pakndak aku ajak pergi pasar seni. aku ikut jer la. dia nak beli lukisan. i have no idea, bila pula dia minat lukisan ni... rupanya2 nak letak dekat restoren baru sepupu aku tu... cari punya cari, takder yang melekat dekat hati dia ... mmm, dah lama aku tak ke pasar seni ni ... tak banyak berubah pun, tapi banyak juga barang2 menarik, awek pun cun2, ahaks! nanti bila ada masa, maybe lepas habis semester ni ... nak try datang balik la sini ... analogi tour dalam Malaysia, ahaks! alamak! dah banyak dah ni, kena stop la kot ... banyak keje nak settle ni ... oklah, wasalam. have a moody+marvelous monday! wish me good luck! i need that!

2 Comments:

Blogger Ikhwan Hayat said...

multimedia development corp tu interview apa? mintak keje ye?

i got just the thing for your malas sickness here :)

5:49 PM  
Blogger analogi said...

actually mmg nak mintak keje, tapi diorang ada buat internship programme ... so, kalau bernasib baik, ada syarikat amik aku sebagai diorang punya intern utk 6 months ... kalau puas hati dengan keje aku dan bla bla bla ... maybe diorang amik aku kerja dengan diorang la ...

aku dengar MDC ada diorang punya Virtual Reality Center ... gempak bangat!!!

more info,
http://internship.mdc.com.my
http://www.mdc.com.my

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home