//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Wednesday, July 07, 2004

sakit leher



yesterday i mumble about attitude. today i want to talk about sakit leher. tiba2 after bath petang semalam, tengkuk dah rasa sengal2, sakit2. nak toleh kiri, ouchhh! try pusing kanan, uHHhhh! nak tunduk, argggHHHHhhh! apsal pulak tiba2 sakit ni. benar tapi pelik. do anyone know how to legakan sakit leher? ada orang cakap tampal koyok, ada orang cakap sapu mopiko, ada orang suruh urut. ada orang cakap sakit leher ada kaitan dengan stress, betul ker? bergantung juga kot? ada sekali aku sakit tenguk sebab this barber pusing tenguk aku lepas gunting rambut. kalu sesiapa pernah pergi to indian barber shop, they know, they(barber) always do that. tak sempat nak bagi tau terus pusing leher aku! pRAKKK!!!! prakKKKK!! aku first time dekat kedai tu, mana la nak tau dia will do such thing. tapi dalam hati, auchhhhh!!! at first memang tak sakit, tapi lepas satu hari, baru rasa sakitnya. 2,3 hari jugak baru hilang. so, aku ingat nak biar jer sakit leher ni heal by itself. teringat pula petua orang tua yang suruh jemur bantal jika sakit leher selepas bangun tidur. sometimes it works! i don't know! dah la tu, jumpa lagi. wasalam. have a good sunshine day everyone!



wall164

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pernah cuba YOKO YOKO? :)

[zuril]

4:57 PM  
Blogger analogi said...

ok ker YOKO YOKO? kalau mujarab, sekarang juga saya pergi beli ...

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home