//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Monday, September 27, 2004

15 Syaaban 1425

"moga keberkatan 15 Syaaban 1425 memberi seribu satu kelebihan kepada aku untuk berjaya, InsyaAllah"


salam, apa khabar? minggu ni adalah minggu yang penuh bermakna bagi rakan-rakan yang bakal membentangkan projek sarjana muda mereka ... aku dahului dengan ucapan selamat berjaya ...

pagi tadi, 3 orang rakan sudah pun lepas dengan pembentangan mereka ... alhamdulillah ...

insyaAllah, 15 Syaaban 1425 giliran aku pula untuk membentangkan projek sarjana muda aku ... mmm, so far so good ... tetapi bahang tu dah terasa ... huh!

oklah, wassalam and doakan kejayaan aku ... huhuhu...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tima kasih ijok ...

[an_urb]

2:35 PM  
Blogger Ikhwan Hayat said...

all the best my friend.. have a great presentation!
ganbatte..

3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

arigato'gozaimas 1kHz san
ganbatte'

10:58 AM  

Post a Comment

<< Home