//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, July 15, 2004

kuala lumpur anyone

maybe tomorrow i will be in KL.



semalam hujan cuba bermanja dengan aku. mengacah2 untuk membasah kuyupkan aku gamaknya. tapi tidak pula ia berbuat demikian. alhamdulillah. sampai saja di kafe, hujan menangis tak berhenti2, bukan menangis teresak2 lagi ... rasa bagai takkan berhenti selagi belum langit malam muncul atau sang bulan menggantikan sang matahari ... itulah, selesai makan, sang hujan berhenti menangis, mungkin sebab gembira tengok aku berselera makan petang tu ... hahaha, melantak jugaklah aku petang tu ... bila saja mencecah kaki di muka pintu bilik aku, hujan menangis kembali ... apsal sedih pulak ... tapi tidak mengapa kerana sang guruh dan sang halilintar tidak bersamanya ... aku teruskan kerja yang tersadai pagi tadi ... terima kasih sang hujan ... kau teman setia aku minggu ini ...

oklah. itu hasil merepek aku hari, wassalam ... have a nice terrific thursday!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home