//ribbon

analogi

a place with pace that love peace

My Photo
Name:
Location: sungai petani, kedah, Malaysia

Thursday, September 30, 2004

addressing my thankful



salam;

i have to admit that today would be the historical day in my life. bak kata orang catatan sejarah kehidupan seorang insan.

Bismillahhirrahmanirrahim"dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"

first of all, aku ingin memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana memberi peluang kepada insan sekerdil ini untuk berjaya. dengan segala limpah dah rahmat darinya, tak mungkin aku berjaya. Alhamdullillah.

Kemudian, aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua orang yang terlibat. aku dikelilingi oleh insan yang baik2 dan sudi membantu. terima kasih atas sokongan, dorongan, tunjuk ajar daripada semua. do i have to state the name here, aku rasa tak payah la sebab diorang tahu yang diorang lah yg aku maksudkan. they all have their own contribution dalam kejayaan aku.

mmm, my parents gave 200% support man! they are my biggest fan. thanks so much. nasihat, doa, dorongan adalah one of the ingredient in my success. thanks!

and, sekali lagi aku nak ucap terima kasih pada semua. secara langsung atau tidak. termasuk la pengujung2 yang wish me good luck. luck mmg bersama aku hari ni. terima kasih.

wassalam.

3 Comments:

Blogger Ikhwan Hayat said...

sama-sama :D
i'm included right? :)
tahniah sekali lagi...

4:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

erm..tahniah..
aku pon dah lepas..
tp kan...aku tengok muke ko sehari seblm rase nak tergelak...coz..muker mmg muker takot bangat.. :)

12:39 AM  
Blogger analogi said...

mmm, takot bangat ker ...
jadi tak berjaya la aku mengaplikasikan teknik konfiden aku ... huh!

9:54 AM  

Post a Comment

<< Home